2 Mart 2008 Pazar

beyaz file tunik

Beyaz ince bir iple ördüğüm bu tuniği, ön etek ucundan başlayıp,yakaya kadar ördüm ve kayık yaka yapmak için yaka kısmına devam etmeden,önce bir omuzu sonrada diğer omuzu örüp,arkaya dönünce tekrar yaka kadar zincir çekip aynı ön gibi devam ettim.Sık iğne örerek etek ucunu bitirdim.File örgüyü örerken ön ve arka oratsına 3 trabzan 3 zincir 3 trabzan olarak çubuk yaptım. Bedeni bu şekilde ördükten sonra,her iki yana 5 cm eninde yine sık iğne örerek ön ve arka parçayı birleştirdim.Kolları da koldevinden başlayarak yine file ördüm.Yanlız dirsekten sonra artırarak devam ettim. 20 cm boyunda 2 adet kordon büküp,bu kordonları tuniğin kollerının üst kısmından 6 kafesin içinden geçirip,fiyonk yaptım.

1 yorum:

Kadınlar_Kulübü dedi ki...

Yaşamı anlamaya başladığın andır durabilmek ayak üstünde... Sorun bu zaten ... Başkasıyla olmak, başkasının olmak değil. Kendi başına başkasıyla, başkasıyla kendin olmaktır. MUTLU AKŞAMLAR ARKADAŞIM (mehp@re / http://mehpareogt.blogcu.com)

Site içi arama: