24 Şubat 2008 Pazar

ajurlu tiftik hırka

Bu da yine güzel anneciğimin bana örmüş olduğu ve çok beğenerek giydiğim bir hırkam.Bu el emeği hırka da ajurlu örnekten yapılmış ve ben bu örneği denemediğim için size şu anda bit tarif yazamıyorum .Sizlere bunu da en kısa zamanda araştrırıp yazacağım.Gerçi bunu annem ördü demiştim ama, şimdi bana tarif edebileceğini zannetmiyorum.Yine de şansımı birkere deneyip hatırlayıp,hatırlamadığını soracağım.Keşke bir 10 sene önce bu blogu yapmayı düşünseydim de,annemin şahaserlerini sizlerle paylaşabilseydim.Ona arkadaşları "Örgü Profesörü" derlerdi. Örgü örmeden duramazdı ve  örerken insana örgü örme hevesi gelirdi.Örgü bilmeyen bir çok eşine ,dostuna da böylece öğretmiş olurdu. Tabii ki benim ve kardeşimin elinde annemin yaptığı çok güzel işler var.Zaman zaman bunları da sizlerle paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Site içi arama: