18 Şubat 2008 Pazartesi

Renkli hırka

 Bu hırkayı 6 renk saten ip kullanarak ördüm.Bütün lastik kısımlarına krem rengi ip kullandım.Reglan kol yaptım.Benim kızım biraz zayıf olduğu için, 4 numara şişle 50 ilmek olarak arkayı başladım.Koltuk altına kadar 40 cm. ördüm.Ben reglan kol örerken koltuk için 3 er ilmek kesiyorum.Koltuk kesiminden sonra 1 sıra gidip,dönüp reglanı kesmeye başlıyorum.Kesme işlemini örgünün yüz sırasında yapıyorum.Bir de reglanın düzgün olması için , mutlaka baştan 3 veya 4 ilmek düz örüp iç kısımdan eksiltiyorum.Örgünün sağ tarafından keserken kestiğiniz ilmek sağa,sol taraftan keserken sola dönük olmalıdır.Aynı şekilde koltukla birlikte yaka kesimini de yapmalısınız.onu da kol evi gibi kesmek gerekir.Örme işleminden sonra ben resimde görüldüğü gibi çiçek işledim.Birde ön lastiklerini sonradan şiş geçirerek ördüm.Umarım beğenmişsinizdir.

3 yorum:

Knitted Gems dedi ki...

I love the embroidery you added to this sweter. It really adds a nice touch and makes the sweater pop.

knittingdragonflies dedi ki...

Wow! Great blog. I love your things!
Vicki

aylin dedi ki...

ben de acemice bir blog açtım ama daha bilmediğim öyle çok şey var ki,bana yardımcı olup olamıyacağınızı öğrenmek isterim.

Site içi arama: