5 Şubat 2008 Salı

Tığ işi sabahlık

Bu sabahlık annemin kızımın çeyizi için ördüğü tam manası ile bir göznurudur.Tabiiki bunu tarifini sizlerle paylaşmayı çok isterdim ama ne yazık ki annem şu anda 83 yaşında ve hala örgü örüyor ama, bunun sayılarını hatırlamasına imkan yok.Ama tığ işi bilenler belki resimden bakarak çıkarabilirler diye düşünüyorum.Sadece iki kat kristal orlondan ördüğünü biliyorum.Ben de annemden çok şey öğrendim ama çalışma hayatının içinde olduğumdan bu gibi büyük parçaları öğrenip ,örmeye pek vaktim olmadı.Ancak emekli olduktan sonra daha çok örmeye başladım.Ördüklerimin çoğunu kendim tasarlıyorum.Gördüğüm modelleri bire bir yapmaktan fazla zevk almıyorum.Tabiiki, benimde bazı moda olan ve kızmın istediği modeller oluyor. O zaman mecburen gördüklerimden esinlenmek durumunda kalıyorum. Yapmak isteyenlere kolay gelsin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel bir sanat eseri adeta annenizin eline sağlık şimdilerde nerde böyle işçilik böyle uğraşan hep kolayımıza gelenlerle ilgileniyoruz
http://gulyuzluben.blogcu.com

Site içi arama: